Tiedote vuoden 2020 ja 2021 tapahtumien lipuista

8.6.2022

Edellisten peruuntuneiden tapahtumien osalta on tullut tiedusteluja aikaisemmin ostetuista lipuista.

Kun ensimmäisen kerran vuoden 2020 tapahtuma peruutettiin, asiakkaille ilmoitettiin, että jo ostetut liput käy sellaisenaan seuraavaan tapahtumaan. Kuitenkin seuraavakin tapahtuma jouduttiin peruuttamaan 2021 ja tässä kohtaa koko tapahtuman tulevaisuus oli hieman auki. Lipun ostaneille asiakkaille on tuolloin lähtenyt lippu.fi -palvelusta tiedote, että tapahtuma on tällä erää kokonaan peruutettu ja asiakkailla on ollut mahdollisuus palauttaa lippunsa osoitteessa: https://web.lippu.fi/palautus/

Tämä vuoden 2022 tapahtuma on siis eri lipunmyynnin ja järjestelyiden takana, joten valitettavasti nuo vanhat liput ei käy tässä 2022 tapahtumassa. Vanhojen lippujen osalta on siis hyvä olla yhteydessä edelliseen lipunmyyjään eli lippu.fi palveluun.

Liput vuoden 2022 tapahtumaan on nyt myynnissä. Early bird-hinta á 60€ on voimassa juhannukseen eli 26.6.2022 asti! Tämän jälkeen kahden päivän lippuja myydään á 76€ hintaan. Kannattaa siis ostaa liput ajoissa!